Lectura a canvi d'un cafè / Invitas?

divendres, 18 de maig del 2012

Ple de la Diputació de Los Mundos de Yupi

Ple de la Diputació de Los Mundos de Yupi de Lleida
Mocions aprovades pel Ple de la Diputació AVUI:

Les mocions que han estat aprovades en el Ple d’aquest divendres són les següents:

Moció de suport a la iniciativa legislativa popular per la regulació de la dació en pagament, la paralització dels desnonaments i el lloguer social (i moltres altres molt importantíssimes que jo no m'he llegit, ja ho faran els més intel·lectuals perquè jo no les entenc. Em passa una mica com amb les multiplicacions per 5 per 7 i per 12 d'ahir de l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, que em van marejar i vaig desconnectar, que sóc de lletres i amb prou feines). Dit això:

A LA DIPUTACIÓ QUE ESTEM A L'OPOSICIÓ SÍ QUE PRESENTEM UNA MOCIÓ I FEM EL BRINDIS AL SOL D'APROVAR-LA, PERÒ A L'AJUNTAMENT QUE TENIM MAJORIA ABSOLUTA NOMÉS FEM UN CONVENI FANTASMA AMB EL COL·LEGI D'ADVOCATS. NIVELL DE RÀBIA AUGMENTANT FINS A MÀXIMS HISTÒRICS!!!



Aquí el link a la notícia:  http://www.diputaciolleida.es/actualitat/noticies/5306/la-diputacio-de-lleida-es-manifesta-en-contra-de-la-fusio-de-municipis-i-la-supressio-dels-partits-judicials-de-balaguer-i-cervera ... com sempre, us recomano que feu un control F i busqueu directament : dació en pagament, perquè, com no, la cosa està amagadeta, amagadeta. Això sí, no es coneix que hagin votat amb la cara vermella de vergonya.

PD: Continuo convençut que aquesta breva caurà i, a més, que la Unió Europea imposarà Espanya una reforma legal per canviar la gestió de l'habitatge per impedir una altra estafa col·lectiva amb la bombolla immobiliària. Perquè ara m'adreço a tots els que pugueu llegir això i esteu pagant hipotèques amb una garantia que no us caurà una execució al damunt: A VOSALTRES TAMBÉ US VAN ESTAFAR. PAGUEU HIPOTÈQUES MOLT MÉS CARES DEL QUE VAL REALMENT EL PIS. TOTHOM HO SAP.

Persistirem, fins al final.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada